Videoscript over suïcidepreventie

Hoe vertel je een verhaal over iets wat je liever niet wilt meemaken, maar wél wilt begrijpen? In opdracht van Animaak maakte ik het storyboard en script voor SUPRANET  over suïcidepreventie. Animaak koos bewust voor een ingetogen stijl, waarin herkenbare mensen centraal staan, omdat verbinding vaak begint bij herkenning.

In het kort

Wat
Storyboard en voice-over script
Opdrachtgever
Animaak , voor GGZ Supranet
Wanneer
project uit 2019, doorlopende samenwerking

De samenwerking tussen Anne en Animaak is top! Voor het maken van een (animatie)script is het belangrijk om van een grote berg informatie een pakkende, compacte tekst te schrijven. Dit is iets waarin Anne erg goed is. Ook fijn is dat Anne regelmatig even belt of contact heeft met onze eindklant om zo sneller tot de kern van de informatie te komen, die ze vervolgens in het script verwerkt.

Proces

01

informeren

Wie is GGZ Supr

02

inleven

User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.

03

storyboard

Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value added activity to beta test.

04

Voice-over script

Nanotechnology immersion along the information highway will close the loop.

05

Feedback

Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework

06

Animatievideo

Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.

Resultaat

Wil jij ook in twee minuten een (moeilijk) verhaal vertellen?
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Dit is een verplicht veld

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Accepteer de voorwaarden om door te gaan