Hoe vertel je een verhaal over iets wat je liever niet wilt meemaken, maar wél wilt begrijpen? In opdracht van Animaak maakte ik het storyboard en script voor SUPRANET over suïcidepreventie. Animaak koos bewust voor een ingetogen stijl, waarin herkenbare mensen centraal staan, omdat verbinding vaak begint bij herkenning.

In het kort
De samenwerking tussen Anne en Animaak is top! Voor het maken van een (animatie)script is het belangrijk om van een grote berg informatie een pakkende, compacte tekst te schrijven. Dit is iets waarin Anne erg goed is. Ook fijn is dat Anne regelmatig even belt of contact heeft met onze eindklant om zo sneller tot de kern van de informatie te komen, die ze vervolgens in het script verwerkt.
Proces
informeren
Wie is GGZ Supr
inleven
User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring.
storyboard
Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value added activity to beta test.
Voice-over script
Nanotechnology immersion along the information highway will close the loop.
Feedback
Podcasting operational change management inside of workflows to establish a framework
Animatievideo
Dramatically visualize customer directed convergence without revolutionary ROI.